Re: Litery dyskow

Autor: juha (juha_at_polbox.com)
Data: Wed 07 Mar 2001 - 16:29:34 MET

On Tue, 06 Mar 2001 11:44:38 +0000, Marian Guc <mguc_at_poczta.wp.pl>
wrote:

>A wracajac do tematu. Ja mialem podobny klopot z CDRom i nagrywaka.
>Aby mi nie zmienial liter przypisalem M: dla nagrywarki a S: dla cd-rom
>i teraz niezaleznie od ilosci dyskow zawsze mam te same litery.

Jak zrobiles cos takiego? Ja probowalem ustawic to w ten sposob:
Menadzer urzadzen/CDROM/Wlasciwosci Poczatkowa litera dysku i Koncowa
litera dysku na identyczna np K:. Pozniej komp poprosil o restart, ale
mimo tego litera napedu sie nie zmienila.
Testowane na W95 i W98.
Pozdrawiam