Re: Odp: Litery dyskow

Autor: Marian Guc (mguc_at_poczta.wp.pl)
Data: Tue 06 Mar 2001 - 12:44:38 MET

Jazz wrote:

> Metoda #3
> Zainstaluj w2k, a bedziesz mógl podpisac pod kazdy dysk dowolna litere.

A okazji Corela10 i Photoshopa 6 to bedziesz mogl swobodnie rysowac ;(((

Czlowieku zastanow sie co piszesz!
Kolega potrzebuje cos zrobic z literami dysku, a nie zmianiac system.

A wracajac do tematu. Ja mialem podobny klopot z CDRom i nagrywaka.
Aby mi nie zmienial liter przypisalem M: dla nagrywarki a S: dla cd-rom
i teraz niezaleznie od ilosci dyskow zawsze mam te same litery. Dla
dysku twardego mozna zrobic to samo.

A .... mam Win95 jakby co

--
Z pozdrowieniami