Re: nowy quiz.

Autor: Grzesio (grzesio_at_security.net.pl)
Data: Wed 07 Mar 2001 - 16:22:45 MET

> Hmmm... jako filolog wszystkie moje komputery oprócz pierwszego
złożyłem
> sam, bo fachowcom nie ufam ;)
> No więc coś jeszcze pamiętam...

pewnych rzeczy sie nie zapomina.... ;))))))))

> To napisz wyraźnie :)
> To nie jest intuicyjne, jak Majkrosoft ;)

ok :)))

> A autor ? :))

gdybys mial tyle czasu na rozwiazanie ile ja to ukladalem, to tez
mialbys 15/15 :))))

zasadniczo jak w statystykach wiekszosc wskazuje na dobra odpowiedz,
to oznacza ze pytanie nie bylo przesadzone.
z jednym wyjatkiem..... ilosci tasiemek dla dwoch dyskow MFM. nie
wierze ze nikt nie wie....
to wedlug mnie bylo jedno z prostszych pytan

ale poki ktos sie choc w polowie tak dobrze bawi rozwiazujac jak ja
przy ukladaniu to jest OK :)))))))

--
Brak odpowiedzi na uwagi do tego postu nie oznacza, ze sie z nimi
zgadzam.