Re: ==Opinie o HDD WD CAVIAR 45,0 GB

Autor: trsr of b0r_at_ (b0r_at_)
Data: Wed 07 Mar 2001 - 15:47:55 MET

>Naprawdę masz dysk już CAŁY MIESIˇC i jeszcze nie padł! NAPRAWDĘ
>NIESAMOWITE! Czy zgłaszałe? to do jakiej? księgi rekordów?

Racja ;))) ale nie na to chcialem nacisk polozyc (znowu dalem pole do popisu
dla wysmiewaczy;))- tylko na ta linijke, ktora byla nizej....

    A swoja droga jesli chodzi o caviary, to moge zaryzykowac stwierdzenie,
ze jesli nowy model podziala przez 2 miesiace, to bedzie i dluzej niz
gwarantowane 3 lata (mam 6 dyskow tegoz producenta (od 500 Mb do w/w
pojemnosci (ale ja wykluczmy ;)) i wszystkie do dzis nie sprawiaja wiekszych
problemow (fakt - mialem przyjemnosc zabawy z dwoma modelami made in
singapure, ktore sprawialy duuuzo problemow, wiec jesli chcesz
zminimalizowac ryzyko kupienia padaki - szukaj dysku dysku made in Malaysia
;))

Pozdrawiam