Zdalne sterowanie przez DTMF

Autor: Krzysztof Kucharski (d160_at_poland.com)
Data: Wed 07 Mar 2001 - 12:29:22 MET

Witam !

Zwacam się do Szanownych Grupowiczów z prośbą o pomoc w rozwiązaniu pewnego
problemu. Otóż zainteresowałem się ostatnio zdalnym sterowaniem urządzeniami
przy wykorzystaniu sygnałów DTMF (np. z dialera, z telefonu z wybieraniem
tonowym itp.) Wykoncypowalem :-) sobie pewien systemik, używający jedynie
zewnętrznego modemu telefonicznego, podłączonego do sprzętowego dekodera
DTMF. Chciałbym teraz skonfrontować moje wypociny :-) z realnie istniejącymi
rozwiązaniami tego problemu. Interesują mnie zarówno pomysły, używające
PC-ta, jak i te, które moga pracować bez niego.
Będę bardzo zobowiązany za wszelkie sugestie, pomysły, artykuły lub linki
URL do istniejących już rozwiązań.

Serdecznie pozdrawiam - Krzysztof Kucharski