Re: Kiedy pecet zastapi kuchenke mikrofalowa ?

Autor: Marc (marcan_at_kki.net.pl)
Data: Wed 07 Mar 2001 - 11:39:52 MET

Panowie fizykiem nie jestem ale
cos mi sie wydaje ze pomyliliscie pojecia:
 - w kuchence mikrofalowej mamy do czynienia z emisja promieniowania o
czestotliwosci ok 2 GHz -
czyli emisja fal o wysokiej czestotliwosci
( od dlugosci fal zalezy wiele, to co slyszymy - mowa , co widzimy - kolory
to tez fale o róznej czestotliwosci, podczerwien - promieniowanie cieplne,
promienie rentgena, itd. )

natomiast w procku
te same Herce oznaczaja jedynie czestotliwosc zegara
ilosc wykonywanych operacji na sekunde

Z waszego rozumowania wynika
ze skoro byly juz komputery o czestotliwosci np 33 MHz
a teraz juz sporo ponad 2 GHz to mozna powiedziec, ze
komputer najpier byl nadajnikiem radiowym i to od fal dlugich do UKF, baza
GSM i to starego sytemu jak i nowszego) a teraz .... no tak zamienia sie w
mikrofalówke
a co potem .....
drugi Wielki Wybuch ???
MARC

Uzytkownik "Dariusz" <dariusj_at_poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci