Re: Kiedy pecet zastapi kuchenke mikrofalowa ?

Autor: Tomek Jablonski (tjab_at_kr.onet.pl)
Data: Wed 07 Mar 2001 - 08:45:59 MET

"Dariusz" <dariusj_at_poczta.onet.pl> wrote in message
> Mam pytanko w zwiazku z coraz wyzsza czestotliwoscia pracy prockow w
> pecetach.
> W kuchence mikrofalowej mam czestotliwosc 2,450 Ghz, moc 800-1000 W
> procki sie pewnie zbliza do 2-2,5 Ghz juz w tym roku.

IMHO bez przesady... ilez taki procek pobiera watow ? 5-10 nie wiem ale
chyba nie wiecej
a kuchenka 800,wiec fale sa 100 x mniejsze, poza tym obudowa komputera
zazwyczaj stoi dalej niz np glowa dziecka ogladajacego krecace sie danie

tak mi sie wydaje
he he, moze producenci wykorzystaja to do kampanii przeciw podkrecaniu
procow
(zwiekszenie napiecia= wiecej watow) ;-)

tomek
tjab_at_kr.onet.pl