Re: Kiedy pecet zastapi kuchenke mikrofalowa ?

Autor: robkam (robkam_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 07 Mar 2001 - 09:35:26 MET

"Tomek Jablonski" napisał:

> IMHO bez przesady... ilez taki procek pobiera watow ? 5-10 nie wiem ale
> chyba nie wiecej

  chyba jednak bliżej 100 niż 10

> a kuchenka 800,wiec fale sa 100 x mniejsze, poza tym obudowa komputera

  z tego wniosek że ~10x a nie 100x

> zazwyczaj stoi dalej niz np glowa dziecka ogladajacego krecace sie danie

  to fakt

tak poza tym, to żadne szczególnie negatywne działanie na organizmy żywe nie
zostało udowodnione, mikrofale podnoszą temperaturę białka, które je wchłania,
także od pewnego momentu mogą stanowić zagrożenie "ugotowania się", ale z
pewnością w przypadku procesorów do tego jeszcze baaaardzo daleko

--
Pozdrawiam
Robert Kamiński