Re: ati rage fury pro 32 mb vivo na abicie bx133???

Autor: Zbigniew Piotrowski (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 06 Mar 2001 - 15:36:56 MET

Użytkownik <darbakan_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Jesli nawet pojdzie na 89 mhz do lapanie wideo bedzie sypalo bledami lub
> zawiesi system. Wiem, bo uzywam P3-733/133 na Asus P3B-F i 320 MB RAM.
> Wystarczy ustawic w biosie 100/33 i wszystko pojdzie gladko. Co prawda
proc
> popracuje ci wtedy jako 600 Mhz lecz to w zupelnosci wystarczy. Odradzam
> stosowania Ati Rage VIVO na przetaktowanej AGP.

a moze to kwestia np przegrzanego ukladu Theathre ?? a jakbym dolozyl jakies
chlodzenie na karcie, albo przykleil jakis radiator, z postu wnosze, ze sam
rage 128 nie ma problemow, czyli czesc czystko graficzna dziala ok, a
problemy zaczynaja sie z vivo??

> Moze raczej wymien proca na wersje 100 fsb i kup Ati Rage VIVO, niz
kombinuj z
> ( drogim na razie) Radeonem.
nieee, chce miec 133, ale masz racje radeon juz mi przeszedl lepiej juz
dokupie sobie 256 ramu za roznice w cenie,

> Lapanie pelnego PAL bez przeplotu jest mozliwe dopiero po zainstalowaniu
Ati