Re: ati rage fury pro 32 mb vivo na abicie bx133???

Autor: darbakan_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 06 Mar 2001 - 10:52:40 MET

Witam

Jesli nawet pojdzie na 89 mhz do lapanie wideo bedzie sypalo bledami lub
zawiesi system. Wiem, bo uzywam P3-733/133 na Asus P3B-F i 320 MB RAM.
Wystarczy ustawic w biosie 100/33 i wszystko pojdzie gladko. Co prawda proc
popracuje ci wtedy jako 600 Mhz lecz to w zupelnosci wystarczy. Odradzam
stosowania Ati Rage VIVO na przetaktowanej AGP.
Moze raczej wymien proca na wersje 100 fsb i kup Ati Rage VIVO, niz kombinuj z
( drogim na razie) Radeonem.
Lapanie pelnego PAL bez przeplotu jest mozliwe dopiero po zainstalowaniu Ati
Multimedia Center 7. Wczesniej mozna bylo lapac z przeplotem, co bylo to bez
sensu ze wzgledu na artefakty na szybko poruszajacych sie obiektach.
Nie przekonuja mnie mozliwosci programowego dekodowania DVD przez silne procki
i stosowania np. Gforce'a do ogladania wideo MPEG-2. Obciazenie mojego systemu
podczas odtwarzania VOB-ow z dysku twardego jest na tyle male, ze w domowej
sieci z drugiego kompa bez problemu pykam sobie w Unreala (clasic - bo lubie).

Pozdrawiam.