Re: głośny wiatrak w zasilaczu ATX

Autor: Rotary (rotary123_at_box43.pl)
Data: Tue 06 Mar 2001 - 15:44:53 MET

> pytanko bylo o wiatrak (wentylator) w zasilaczu, wiec moja odpowiedz
> dotyczyla tego wiatraka.

To chyba wszystko jedno który to wiatrak. Trzeba rozkrecić obudowę kompa i
posłuchać który to.
Buczenie moze byc spowodowne :
1) "tłuczeniem " obudowy wiatraka o inny element np.radiator lub odbudowę
zasilacza. - i wtedy nalezy go poprostu porządnie przykrecić (jeszcze raz
powtórze tak było w min przypadku)
2) "tłucze w środku" - wystarczy odkleić tą nalepkę i delikatnie posmarować

> przesmarowac, ale nie zawsze daje to dobre efekty i szkoda pracy.
jak się troszkę przyłozysz to da dobre efekty

> natomiast warczy wentylator na procku to najlepiej wymienic na lozyskowany
> (nie jest wcale taki drogi) i zapomniec o sprawie. wszelkie smarowanie to
> manufaktura nie warta tych pieniedzy.
??? Chyba się nie zgodzę. To znaczy jak kupi łozyskowy i za 3 miechy zacznie
burczeć to znowu ma iść po nowy? (jak ci drzwi skrzypią to jdziesz po nowe
zawiasy ?)

> pozdrowienia andrzej w.
                                                        Rotary