Re: ati rage fury pro 32 mb vivo na abicie bx133???

Autor: Maciej Wardaszko (maciej.wardaszko_at_tpi.pl)
Data: Tue 06 Mar 2001 - 10:02:21 MET

Użytkownik Zbigniew Piotrowski <zetzzet_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:980mjq$g41$1_at_news.tpi.pl...

> dzieki wielkie, karta mi sie jeszcze bardziej spodobala, ale jestem w
> kropce, skoro ma takie problemy z podkreconym agp :(
> no i co ja teraz zrobie?
> ma ktos jakas alternatywe?

Hmm, nie wiem, czy Ci to pomoże - na PIII 733 @ 800 (magistrala na 145 MHz)
karta ATI z chipem Rage 128 (któryś z lepszych xpertów) i 32 MB śmiga
bezproblemowo. Aha, mam wiatraczek wrzucony luzem na tę kartę (dla ogólnej
cyrkulacji powietrza w kompie) - nie wiem, czy ma to jakikolwiek związek ze
stabilną jej pracą.

pozdrówka

Maciej Wardaszko