Re: ati rage fury pro 32 mb vivo na abicie bx133???

Autor: Zbigniew Piotrowski (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 05 Mar 2001 - 19:44:20 MET

Uzytkownik "ADA$" <adamur_at_box43.pl> napisal w wiadomosci

> Moze miec problemy. Ja musialem zrezygnowac z FSB 124 bo
> zainstalowaniu ATi bo wieszala sie bardzo czesto. Na 112 chodzi OK.

PALu???
> Zrzuca pelny PAL bez problemow. Do kompresji w locie potrzeba jednak
> wsparcia mocnego procka. U siebie musialem niestety dac bardzo niska
> jakosc kompresji bo mam tylko K6-2 400_at_448. Zazwyczaj uzywam mpeg1 1/2
> PAL i z tym sobie moj sprzet radzi bezproblemowo a jakosc jest dobra.
> Jezeli puscisz taki film na TV to nie widac roznicy .

> Przy P3 800MHz wystarczy spokojnie. Jakosc obrazu z karty i z wejscia
> TV jest bardzo dobra. DVD/DivX i gry na TV wygladaja super.
> Oprogramowanie jest calkiem niezle choc na pierwszy rzut oka wyglada
> prymitywnie.

dzieki wielkie, karta mi sie jeszcze bardziej spodobala, ale jestem w
kropce, skoro ma takie problemy z podkreconym agp :(
no i co ja teraz zrobie?
ma ktos jakas alternatywe?

pojde do sklepu z kompem, i zobacze, jak bedzie dzialac, to biore, a jak nie
bedzie, to.....?
jakis geforce2mx z tv in i out ?? jest takie cos???
radeon pewnie tez nie bedzie dzialal, ale jesli nawet, to musialbym sie
dlugo i powaznie namyslec (i poczekac do konca miesiaca...:(
cos innego mysle nad elsa erazor III na tnt2pro, ale tnt2 mi sie juz
przejadla, chcialbym cos innego...lepszego....

> --
> pozdrawiam
>
> ADA$
> [adamur_at_box43.pl]