Re: Mini netykieta grup news i list dyskusyjnych

Autor: Krzysztof Kudlacik (k.kudlacik_at_republika.pl)
Data: Tue 06 Mar 2001 - 09:19:12 MET

Wypowiedź <3AA2E83F.8870AA22_at_poczta.onet.pl>, od pawletak_at_poczta.onet.pl
zawierała:

> Wiem, że netykieta jest potrzebna, ale czyta wogóle ktoś ten "SPAM"???
> Bo z tego co się wypisuje na tej grupie BARDZO WĄTPIĘ, czyli to e-mail
> NIECHCIANY (lub zbędny), czyli to SPAM ;-(((

Nie za bardzo interesuje mnie, czego *ty* nie chcesz. Wysyłanie FAQ na
grupę, której dotyczy należy uznać za część netykiety właśnie i narzędzie
antyspamowe (odpadają lamerzy pytający po raz tysięczny o to samo). Ale
twoja reakcja przekonje mnie, że takie automatyczne FAQ jest niezbędne,
bo nowa fala barbarzyńców wchodzi do sieci. Trzeba ten nurt ucywilizować.
temu służą m.in. FAQ.

--
Krzysztof Kudłacik | ICQ 84701572 | PGP ID=0x6563B85A
http://fabryka.republika.pl: HTMLzon@, Flash, strefa zrzutu, kurs HTML