Re: Mini netykieta grup news i list dyskusyjnych

Autor: Jarek G. (Jaroslaw.Goralski_at_geo.uni.torun.pl)
Data: Tue 06 Mar 2001 - 09:32:35 MET

Dnia Tue, 6 Mar 2001 09:19:12 +0100, Krzysztof Kudlacik
<k.kudlacik_at_republika.pl> napisal:

>Nie za bardzo interesuje mnie, czego *ty* nie chcesz.
Fajny przyklad 'kultury'...

>grupę, której dotyczy należy uznać za część netykiety właśnie i narzędzie
>antyspamowe (odpadają lamerzy pytający po raz tysięczny o to samo). Ale
Kaktus mi wyrosnie, jesli odpadna "... lamerzy pytający po raz
tysięczny o to samo", ludzie sa wygodni, albo niedouczeni i takich nie
zabraknie.

>twoja reakcja przekonje mnie, że takie automatyczne FAQ jest niezbędne,
>bo nowa fala barbarzyńców wchodzi do sieci. Trzeba ten nurt ucywilizować.
>temu służą m.in. FAQ.
Jak to mowia (-li): "ni matura, ni chec szczera nie zrobi z g..na
oficera" - i tak bedzie z cywilizowaniem 'babarzyncow'. Ja netykiety
nie czytalem (oprocz howto z automatu, gdy po raz pierwszy
zapostowalem na grupe os.nt), a mam nadzieje, ze jakos sie jej trzymam
- podswiadomie? No, moze czasami uzywam zbyt ekspresyjnych (zeby nie
powiedziec brzydkich) slow.. ;))

Z mojej strony EOT

Pozdrawiam
Jarek

email: Jaroslaw.Goralski_at_geo.uni.torun.pl
ICQ: 97111730 (jak jestem, to jestem..)
GG: 425767 (jak wyżej)