Re: TVPIxelView + kamerka

Autor: Jarekcki (jarecki39_at_ahoj.pl)
Data: Tue 06 Mar 2001 - 09:26:41 MET

Mam ten sprzet, ale chodzi bez zarzutu, pomimo, że wpinałem czujke pilota
przy włączonym kompie :))) - może baterie ?
Na początku trochę problemów było, tez nie chodził pilot, ale po kolejnej
(hehe) udanej instalacji sterów wszystko od 2 m-cy jest OK - ale ! karta
grafiki ATI rage fury pro vivo, na NVIDii nie chciał iść PIXEL wcale !
Kanmera potrzebuje dużo światła ! ja mam komp i monitor na tle okna cam
stoi na monitorze, jak odsłonię sztorki w dzień obraz jest (jak na
możliwości kamerki) very OK !!!
Moge ci posłać fotki na priv jak chcesz!
Pozdrawiam !
Jarecki