Re: Czy Athlon sie nadaje do obrobki cyfrowego VIEDO (DV)

Autor: Avalon_at_am
Data: Tue 06 Mar 2001 - 04:58:49 MET

On Mon, 5 Mar 2001 15:36:25 +0100, "B'Elanna Torres"
<belanna_torres_at_poczta.onet.pl> wrote:

>Nie bardzo rozumiem ten fragment zdania - ja mam plyte na chipie VIA i wcale
>nie mam Athlona (mam PIII500)

Do niedawna M/B (plyty) do processora Athlon/Duron (slot A i socket
A) byly produkowane prawie wylacznie z chipset VIA - z tad
zkojarzenie "czyli pod ..."
Obecnie AMD opracowal swoj wlasny chipset
Istotnie, wielu producentow produkuje M/B na tym chipset dla PIII,
np: XBit Laboratories, Iwill, oraz wielu innych.
Wiecej info na ten temat znajdziesz tu:
http://www.xbitlabs.com/mainboards/apollo-pro266.html
Avalon