Re: ati rage fury pro 32 mb vivo na abicie bx133???

Autor: ADA$ (adamur_at_box43.pl)
Data: Mon 05 Mar 2001 - 15:01:03 MET

Sun, 4 Mar 2001 18:14:12 +0100, "Zbigniew Piotrowski"
<zetzzet_at_poczta.onet.pl> napisales:

>jak myslicie pojdzie mi to na agp 89 mhz ???
>bo mam p3-800 na 133 fsb, wiec agp jest podkrecona....

Moze miec problemy. Ja musialem zrezygnowac z FSB 124 bo
zainstalowaniu ATi bo wieszala sie bardzo czesto. Na 112 chodzi OK.

>i jeszcze takie pytanko ma ktos takowa karte, i jak si ena niej pracuje, i
>jaka wydajnosc w nagrywaniu z wejscia video???
>nie ma problemu ze zrzucaniem od razu do mp2 w true color i pelnym PALu???
Zrzuca pelny PAL bez problemow. Do kompresji w locie potrzeba jednak
wsparcia mocnego procka. U siebie musialem niestety dac bardzo niska
jakosc kompresji bo mam tylko K6-2 400_at_448. Zazwyczaj uzywam mpeg1 1/2
PAL i z tym sobie moj sprzet radzi bezproblemowo a jakosc jest dobra.
Jezeli puscisz taki film na TV to nie widac roznicy .

>komputer ma mi sluzyc do takiej zwyklej pracy (rozne takie tam 2d, ew troche
>grafiki 3d ale tak elemntarnie, ogladania dvd i divx, zgrywania obrazu, i
>okazyjnie sobie w cos czasem pogram..)
Przy P3 800MHz wystarczy spokojnie. Jakosc obrazu z karty i z wejscia
TV jest bardzo dobra. DVD/DivX i gry na TV wygladaja super.
Oprogramowanie jest calkiem niezle choc na pierwszy rzut oka wyglada
prymitywnie.

--
pozdrawiam
 ADA$