Re: komp. nie widzi dysku >8 GB

Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_iname.com)
Data: Mon 05 Mar 2001 - 14:33:59 MET

Hi,

Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne wrote:

> *Jeśli* płyta była "dla producentów komputerów" to atakujesz IMHO
> niewłaściwy adres !

Ale wszyscy inni producenci płyt OEM zapewniają support dla swoich
produktów, bo to oni piszą BIOSy, oni piszą podręczniki... Taki FIC
czy ECS na przykład mają w swoim dziale Technical Support również
materiały dotyczące płyt budowanych dla producentów komputerów,
w tym instrukcje i nowe BIOSy. Sam ostatnio ściągałem od ECSa narzędzia
do płyty OEM zastosowanej w firmowym komputerze Fujitsu-Siemens.

Intel natomiast stosuje technikę identyczną z Microsoftem -- sprzedać
coś masowo zarabiając na tym mocno, a koszty zmniejszyć wypinając się
na klienta końcowego i przerzucając obowiązki pomocy technicznej na
sprzedawcę pośredniczącego. Który oczywiście w 95% przypadków tej
pomocy nie zapewnia...

--
| Radosław Sokół  |  http://www.magsoft.com.pl/~rsokol/ |