Re: komp. nie widzi dysku >8 GB

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 03 Mar 2001 - 01:35:15 MET

Piotrek wrote:

> Jaki: INTEL
Dodam jeszcze, że to radykalna zmiana: dotyczszas bios składał się z jednego
kawałka: spakowanego "orginal.tmp" (no dwóch: jeszcze z pustego miejsca,
które nie jest FLASHowane: ładna pułapka na CIHa - SPRAWDZIŁEM!!!)
Natomiast ten nowy z HDD>8GB, to już nowa generacja: osobno ORGINAL.TMP,
osobno LOGO, osogno sterowniki PCI, kontrolera - zupełnie inaczej się
zgłasza ;-)

P.S. I wreszcie ModBin (zmieniacz ustawień BIOS) działa ;-)))

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|