Re: Pierdoly z Duronem przypadki ;)

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net.SPAM_WON)
Data: Mon 05 Mar 2001 - 03:29:48 MET

[posted and mailed]

The Gregry wrote:

>Mam Durona 600, plyte Abit KT7 (bez raid). Wszystkie moje
>proby podkrecania konczyly sie raczej marnie - wynika to ze
>zle pomalowanych mostkow - jakos nie moge tym olowkiem sobie
>poradzic. Dzisiaj raz udalo mi sie podkrecic na 650,
>pomyslalem - super, ide juz w dobrym kierunku - pomalowalem
>jeszcze raz i... kupa.

:) nie pierwszy to Duren nie ostatni co sie dac nie chce

>Czy na gieldzie w Wa-wie jest ktos, kto zajmuje sie
>malowaniem mostkow na stale tzn. jakims klejem/lakierem
>przewodzacym?

czy na gieldzie to raczej watpie :) ale wogole w W-wie jest taki
ktos : SE MUA :) drobne naprawy, podkrecanie , skladanie ,
doradzanie , wprowadzanie , kursy , przerabianie .. tararara
wszystko (prawie) co sobie wymyslisz :) Nawet VooDoo magic -
macanie kompa w celach leczniczych - o tym moglby cos MGB
powiedziec (biedny zasilacz wymienil i nic a ja przyszedlem,
lapka w kompa , macu macu i komp dziala hehe).
Reasumujac moglbym ci pomoc kompa O/C - @ juz do ciebie
polecial.

--
Pozdrawiam.