Re: PORBLEM: DURON CZY INTEL CELERON

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net.SPAM_WON)
Data: Mon 05 Mar 2001 - 03:19:51 MET

The Witold Wilk wrote:

>taaa ;P yntel to yntel, nie? ;>

nie :) ale lubie byc kontrowersyjny ..jak durony byly nowosciami
to mialem durona ..a jak teraz wszyscy weszli w durony to ja mam
intela :)

>: ja mam c600_at_1000 i co z tego ? 3x taniej a wydajnosc taka
>: sama

>a wszystkie moze sie tak kreca?

nieee , tylko te kupione ode_mua :)

> bo cos nie wierze ;P qmpel ma
>takiego i max na jaki go zmusil to 600_at_650 bodajze :P a co
>sie biedak nameczyl - peltier, prezesy z woda, dwa orby... no
>i nic :>

nie wiem jak to jest :) na japonskich stronach (index H.Ody)
nikt nie przekroczyl stabilnego 1.25Ghz .. a powietrzem to juz
wogoole tragedia 1.1Ghz MAX absolutny ..wiec ja ze sfoim 1GHz
moge sie uwazac za malego polskiego rekordziste hehe
ps: procek jest na sprzedaz (allegro i pl.ogloszenia) bo sie juz
nim wybawilem , czas na cos innego ..moze c633 dla odmiany :)

--
Pozdrawiam.
RusH  // Asus P2B 1GHz Powered