Re: Teac x 40 nie taki znow cudowny

Autor: Muzzy (muzzy4_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 05 Mar 2001 - 00:18:47 MET

> ???
> Moj TEAC 40 x jeszcze nigdy mnie nie zawiodl...
> Jaka masz wersje Firmware?
>
> Co do LG 52x to widzialem w dzialaniu nowego, ktory mial klopoty z
> odczytaniem porysowanych (lekko - jak przy normalnej eksploatacji)
> oryginalow. Naped ryczy niemilosiernie i co chwile przyspiesza i zwalnia.
> Potrafil takze odczytywac pliki z bledami bez zadnego komunikatu. Potem po
> sprawdzeniu zawartosci Windows Commanderem pliki sie roznily.
> To badziew nad badziewie!
>
> Pozdro.
Az glupio sie przyznac ale nie da sie ukryc przed publika takiego bledu jak
napisanie iz LG bije w czymkolwiek Teac'a.
Moj problem z nieczytnoscia przez rzeczonego jednej z plytek winikal z tego
ze w2k pozamienial mi literki i literke R przypisal do 540E a literke X do
W54E i ja uparcie wrzucalem plyte do nagrywary dusze ikonke R uparcie a on
na to insert cd potem ja wyjalem i wrzucilem do x40 i dusze X a on znow
swoje. Skapnalem sie jak probowalem wlozyc cos innego.
Za zamieszanie wynikle z mojego braku pomyslowosci, logicznego myslenia i
lenistwa szczerze przepraszam grupowiczow.
Muzzy

P.S. teac to jest jednak porzadna firma.....