Re: SDI - problem z gniazdem RJ11 (dlugie)

Autor: Lech (lechl_at_poczta.fm)
Data: Sun 04 Mar 2001 - 10:55:11 MET

Użytkownik Krzysiek <silverman_at_go2.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:97ru9h$ij2$1_at_news.tpi.pl...

> "Lech" <lechl_at_poczta.fm> wrote in message news:97rp1d$2g4$1_at_news.tpi.pl...
> (bla, bla, bla...)
>
> troche sie zakrecilem w twoich opisach,
> ale czy podlaczyles SDI do glownej zyly telefonicznej,
> w przeciwnym wypadku nie beda prawidlowo dzialac telefony

Tak, do głównej, bo innej nie mam - mam jeden telefon w chacie.

> wezwalem fachiwca i zrobli cal instalacje okablowania za 40 zlociszy

> niestety wiecej Ci chyba nie umiem pomoc
>
> Krzysiek

Gdybys poswiecil jeszcze pare minut na sprawdzenie 2 rzeczy, bardzo by mi to
pomoglo:

1. Czy gdy fachowiec robil instalacje to zmienial gniazdo scienne glownej
zyly telefonicznej (to gniazdo, do ktorego teraz masz podpiety terminal)?
Jesli nie zmienial starego gniazda, to czy mozesz sprawdzic ile stykow jest
w tej koncowce, do ktorej wkalada sie 6-stykowe zakonczenie kabla
gniazdo<->terminal SDI?

2. Jesli fachowiec zmienial to gniazdo na RJ11, to czy moglbys je otworzyc
(tam jest taka szczelina, mozna włozyc tam noz i podwazyc, pozniej pokrywa
montuje sie z powrotem bez problemu) i zrobic rozpiske, do ktorych srub
przykrecone sa druty z zyly (tylko trzeba sie dokladnie przyjrzec, zeby moc
odroznic druty z glownej zyly telefonicznej od drutow wewnetrznych samego
gniazda).

Gdybys znalazl na to pare minut, bede Ci naprawde bardzo zobowiazany.
Lech