Re: Informacja dla tych co beda zmieniac sprzety!

Autor: mizs (dedeusz_at_pf.pl)
Data: Sun 04 Mar 2001 - 10:55:48 MET

"P_R_E_F_[I]_X" <krowa_at_megapolis.pl> wrote in message

> No i
> jeszcze taka informacja dla kupujacych, system zakladajcie na udma 33 a
nie
> na udma 100.

kurcze, cos musi byc na rzeczy, wczoraj zakladalem w98se na udma 100
(kupilem barracude ata iii) no i mialem z tym klopoty -- nie jestem tylko
pewien czy chodzilo dokladnie o udma 100 bo w koncu mi sie udalo po ciezkiej
walce, natomiast okazalo sie, ze musialem pozniej poprzekladac kosci ramu
(2x128) bo ewidentnie cos bylo nie tak z pamiecia (polecam artykulik Q149632
z microsoft kb).

pawel

ps. no ale za to teraz, z nowym dyskiem, windows odpala sie doslownie w 10
sekund ;>>