Re: SDI - problem z gniazdem RJ11 (dlugie)

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Sun 04 Mar 2001 - 17:05:19 MET

"Lech" <lechl_at_poczta.fm> wrote in message news:97t3em$oc8$1_at_news.tpi.pl...

> Tak, do głównej, bo innej nie mam - mam jeden telefon w chacie.

to dobrze
> Gdybys poswiecil jeszcze pare minut na sprawdzenie 2 rzeczy, bardzo by mi
> pomoglo:
>
> 1. Czy gdy fachowiec robil instalacje to zmienial gniazdo scienne glownej
> zyly telefonicznej (to gniazdo, do ktorego teraz masz podpiety terminal)?
> Jesli nie zmienial starego gniazda, to czy mozesz sprawdzic ile stykow
jest
> w tej koncowce, do ktorej wkalada sie 6-stykowe zakonczenie kabla
> gniazdo<->terminal SDI?

u mnie sprawa wyglada troche inaczej, gdyz zyle glowna telefoniczna mam
w piwnicy (dom jednorodzinny) wiec kalbel musialem ciagnac az z piwnicy
kable z piwnicy jest podlaczony do zyly glownej w piwnicy
jak spojze na polaczenie w piwnicy to zaduzo nie powiem gdyz jest tam niezla
platanina kabli i nie lapie sie w tym zupelnie
drugi koniec jest podlaczony do koncowki dostarczonej razem z hisem
znajduje sie ona za szafa wiec do niej sie nie dostane
ale pamietam ze typ, ktory mi to robil jednym kablem poscil obieg w obie
strony
naprwde nie znam sie kompletnie na kablach telefoniczny wiec nie umiem Ci
zawiele pomoc

Krzysiek