Re: Mam problem z plyta glowna

Autor: cache (cache_at_viper.pl)
Data: Sun 04 Mar 2001 - 08:45:13 MET

Użytkownik "fiver" <fiver_at_pf.pl> napisał w wiadomości

| Zgadzam sie. Pisze w zasadzie tylko na potwierdzenie pozwyzszych
sentencji.
| Problem sprawdzony przeze mnie ososbiście. Oryginalne kabelki i ma
| zadziałać.
|
| Fiver

Ok. Mam oryginalne kabelki, ale uzywalem tych moich starych. Nawet nie
pomyslalem ze to moze byc wina kabelkow, przeciez sa identyczne. Poza tym
drugi dysk z cdromem mam pdlaczone starymi kablami i dziala (czyli te kable
dzialaja).
A czy ktos wie o co chodzi z tymi piskami przy wlaczeniu kompa? Bo to tez
jest denwerwujace.
Dzieki za odpwiedzi.
____
cache