Re: Mam problem z plyta glowna

Autor: Adasiek Zwierzaczek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Sun 04 Mar 2001 - 14:39:44 MET

Użytkownik "cache" <cache_at_viper.pl> napisał w wiadomości
> Ok. Mam oryginalne kabelki, ale uzywalem tych moich starych. Nawet nie
> pomyslalem ze to moze byc wina kabelkow, przeciez sa identyczne. Poza tym
> drugi dysk z cdromem mam pdlaczone starymi kablami i dziala (czyli te
kable
> dzialaja).

bo standard kabla_ide do u33 byl jeden; a wyprowadzenia com'ow dwa;

> A czy ktos wie o co chodzi z tymi piskami przy wlaczeniu kompa? Bo to tez
> jest denwerwujace.

zobacz, czy komp widzi caly ram; mozliwe, ze nie wykrywa czesci kosci i
piszczy; ew. sprawdz zworki do ustawiania typu flash_rom; moze mu sie nie
zgadzac;

co do flopa: sproboj ustawic ja w biosie jako B: i zapodaj swap_floppy;
czasem pomaga;

--
adas; podolany_at_go2.pl
jestem tylko kretynskim modemiarzem