Re: Prosze o porade dla tego zestawu

Autor: GLide (glyder_at_priv.onet.pl)
Data: Sun 04 Mar 2001 - 02:51:57 MET

On Sat, 3 Mar 2001 12:22:33 +0100, "Robert" <ropian_at_obywatel.pl>
wrote:

>1.Procesor Pentium III/133 600 albo 677
A moze lepiej pracujacy na FSB100 i troche sie pobawic w krecenie?

>2.Dysk twardy pojemnośc 15-20Gb
>fujitsu/7200obr/20Gb albo
>IBM/7200obr/15.3
A moze Quntum Fireball? ;-)

>3Płyta głowna chipset 815e
>chyba asusa culs-2 (może abit Se6)
>Czy ktoś wie jakie parametry posiada grafika na tej płycie?
Bardzo nedzne jak na dzisiejsze czasy.

>Pytanie
>ad.1.ktory lepiej kupic(da się lepiej kręcić ale bez przesady)
Patrz wyzej.

>ad2.Interesuje mnie cicha praca takiego dysku pojemnosc nie jest tak istotna
To Fujtsu, IBM tez nie halasuje za bardzo.

>ad3.W pozniejszym czasie mam zamiar kupic kartę Geforce(jeszcze nie wiem
>jaki model) i czy warto kupić płytę z zintgrowana grafiką czy lepiej jakąś
GF256DDR Creative, ew. Helcules Propher2MX.

>inna płytę i do tego geforce
Stanowczo plyte bez grafiki i od razu GF.

PS. Koniecznie musi byc na Intelu?