Prosze o porade dla tego zestawu

Autor: Robert (ropian_at_obywatel.pl)
Data: Sat 03 Mar 2001 - 12:22:33 MET

witam
Planuję zakupić taki zestaw

1.Procesor Pentium III/133 600 albo 677
2.Dysk twardy pojemnośc 15-20Gb
fujitsu/7200obr/20Gb albo
IBM/7200obr/15.3
3Płyta głowna chipset 815e
chyba asusa culs-2 (może abit Se6)
Czy ktoś wie jakie parametry posiada grafika na tej płycie?
4.Obudowa (zasilacz 300W)jaka jest najlepsza główna zaleta to cicha praca.

Pytanie
ad.1.ktory lepiej kupic(da się lepiej kręcić ale bez przesady)
ad2.Interesuje mnie cicha praca takiego dysku pojemnosc nie jest tak istotna
ad3.W pozniejszym czasie mam zamiar kupic kartę Geforce(jeszcze nie wiem
jaki model) i czy warto kupić płytę z zintgrowana grafiką czy lepiej jakąś
inna płytę i do tego geforce
ad4 Cicha praca
Własnie głowny hałas to wszystkie wentylatory czy się sugerowac przy wyborze
Wiem że tego pytania się często przewijają ale moze ktos podobny zestaw juz
kupowal i moze udzielic rady coby nie przeplacac za to co sie chce kupic
Pozdrawiam
Robert