SPDIF-in --> Live! Walue_

Autor: Hallucinogen (hallucinogen_at_go2.pl)
Data: Sun 04 Mar 2001 - 02:44:26 MET

Hi!
Podłączyłem stacjonarny odtwarzacz DVD z Live! o tak
*DVD stacjonarny-->Coaxal-->kabelek-->SPDIF-in*
Pytanie czy to powinno razem dzialac.
Chodzi o to ze chciałem sobie zarejestrować dźwięk a wygląda jak by sygnał w
ogóle nie docieral do wejscia. Oczywiście w mixerze i rejestratorze
dostarczonym z LW3.0 wszystko odpowiednio ustawilem.
I moje pytanie co robię nie tak ze nie mogę zarejestrować dzwieku.
W odwrotna stronę tzn SPDIF-out-->TOTX173-->światłowód-->Amplitiuner-->no i
tutaj działa bez problemu.
Za wszystkie porady wielkie thx.

--
hallucinogen_at_go2.pl