Re: NTFS czy FAT32

Autor: Jackobi (jackobi.usenet_at_awp.waw.pl)
Data: Sat 31 Mar 2001 - 17:52:45 MET DST

Użytkownik "Kaizen" <"nospam,kaizen"@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:3AC4753F.19130F0A_at_poczta.fm...

> A po jakiego zapisywać na uszkodzonym dysku? Spotkałem się z przypadkami
> odzyskania danych z NTFSa z NT4 (Tiramisu), natomiast nie słyszałem,
> żeby komuś udało się odzyskać dane z NTFS5.

Zalezy jakiego stopnia uskzodzenie... Logiczne/fizyczne i jakiego stopnia.

> I które narzędzie potrafi odzyskać dane z uszkodzonej partycji NTFS5?

Przy niewielkich bledach _logicznych_ (ktore pozniej naprawil chkdisk) udalo
mi sie odczytywac dane z NTFS5 tym programem pod W98, niemniej przyznaje, ze
nie mialem (nie)przyjemnosci odzysku z uszkodzonego fizycznie dysku, czy
nawet mocno uszkodzonego logicznie.
Mi to raczej sluzy do czego innego, ewentualnie dostania sie do partycji nie
uszkodzonych w NTFS5 pod W98.

--
pzdr.
Jacek R.   jackobi.usenet_at_awp.waw.pl