problemy z soltekiem kav i winda

Autor: Jakub SZWAJKA (jszwaj_at_sgh.waw.pl)
Data: Sat 31 Mar 2001 - 17:45:32 MET DST

czesc,

dzisiaj rano kupilem sobie solteka kav, 128 mb ramu (byl
testowany), durona 700 i obudowe atx.
dolozylem do tego stare, ale sprawne virge 325 (heh),
cd, yamaha724, dysk seagate 4,3, flopa i takie tam inne. na dysku
mam win98

jak zwykle po zmianie sprzetu winda zaczela sie sypac, ale
delikatnie (przynajmniej na poczatku tak wygladalo) - do tego
jestem przyzwyczajony, bo w kilku innych kompach tez takie cos
widzialem (nawet po zmianie tasiemki dyskowej:)
no, ale sprawa zaczela przybierac powazniejszy obrot, bo zamiast
CD pojawil sie "dysk wymienny" (moze dlatego, ze mialem
zainstalowanego virtualdrive). fakt faktem, nie bylo CD, no i
caly obraz jakis taki zkaszaniony (640x16kolorow). w zwiazku z
tym nie moglem, tak jak zaleca producent, zainstalowac 4-in-1.
zrestartowalem do samej linii polecen i chamsko zaladowalem
mscdexa i odpalilem winde poleceniem win. CD juz byl;), ale w
dalszym ciagu nie moglem ruszyc 4-in-1, bo po przejsciu
pierwszego paska do 100% wyskakiwal monit "error ni registry" czy
jakos tak i kazalo mi zrobic restart... no i znowu to samo.

no dobra, mozna zawsze zrobic reinstall:) zrobilem podmiane
win.com, no i przy pierwszym restarcie instalacji przy
wchodzieniu do w98 sie zawiesil. no i co ja mam teraz robic?
czyscic caly katalog (tfu, chcialem powiedziec folder)? i
instalowac od nowa? troszke by bylo szkoda, bo drugi raz tylu
drobiazgow nie zgromadze;( poradzcie mi

stara plyta to bylo soyo vx na chipsecie intela, cala reszta
bebechow taka sama.

przepraszam za crossposta, ale naprawde nie wiem czy to problem
sprzetowy czy programowy

jak macie jakies sugestie, to slijcie rowniez na priva

tia,

szajbus

... In God we trust and the rest we monitor and photograph ...
... Jakub Szwajka jszwaj_at_sgh.waw.pl ...