Re: NTFS czy FAT32

Autor: Kaizen (_at_poczta.fm)
Data: Fri 30 Mar 2001 - 13:59:59 MET DST

Jackobi wrote:
[...]
> A niby dlaczego ? Jesli tylko nie sa kompresowane badz kodowane to mozna je
> odczytywac spod DOSu lub Win9x bez problemu. Zapisywac zreszta tez jak ktos
> ma pelna wersje programu :

A po jakiego zapisywać na uszkodzonym dysku? Spotkałem się z przypadkami
odzyskania danych z NTFSa z NT4 (Tiramisu), natomiast nie słyszałem,
żeby komuś udało się odzyskać dane z NTFS5. Specjalnie się tym nie
interesowałem, więc może jest to możliwe, jednak FAT16/32 da się
odzyskać bez większego problemu.

> http://www.sysinternals.com/

I które narzędzie potrafi odzyskać dane z uszkodzonej partycji NTFS5?

--
Pozdrawiam,
Kaizen kaizen_at_poczta.fm