Odp: plik Himem.sys

Autor: Wojciech Grobel (wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sun 04 Mar 2001 - 00:21:54 MET

Użytkownik BraNieK <braniek_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9666te$70s$1_at_news.tpi.pl...

> Ja mam tak w config.sys
> DEVICEHIGH=C:\WINDOWS\HIMEM.SYS
> DEVICEHIGH=C:\WINDOWS\EMM386.EXE RAM
> DOS=HIGH,UMB
> FILES=120
> No i mozesz ladowac w autoexec.bat sterowniki poprzedzone LH np.
> LH c:\mouse.com

Masa czasu już minęła, ale dopiero się po sesji pozbierałem ;).
DEVICEHIGH(...)\himem.sys IMO nie ma sensu? Przecież nie można do górnej
załadować jej sterownika, skoro w czasie jego ładowania jeszcze nie jest
obsługiwana? Ta linijka powinna zadziałać dokładnie jak device=(...). A co
z emm386.exe - da się do górnej? Jest tu jeszcze trochę ludzi którzy
pamiętają DOS'a ;) więc może ktoś rozwieje moje wątpliwości? :)

--
Wojciech Grobel
wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl