Re: plik Himem.sys

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 04 Mar 2001 - 02:30:40 MET

Wojciech Grobel wrote:
> A co
> z emm386.exe - da się do górnej? Jest tu jeszcze trochę ludzi którzy
> pamiętają DOS'a ;) więc może ktoś rozwieje moje wątpliwości? :)

DEVICEHIGH ładuje sterowniki do pamięci USB, czyli wymaga DOS=UMB (i nie ma
nic wspólnego z DOS=HIGH) i wymaga załadowania EMM, czyli ładowanie EMM386
do wysokiej nie ma sensu, bo obsługi pamięci wysokiej jeszcze nie ma - bo
dopiero EMM386 może (ale nie musi) ja włączyć.

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|