Re: Samsung czy LG

Autor: Artur (partur_at_enter.net.pl)
Data: Sat 31 Mar 2001 - 15:58:47 MET DST

Oba monitory mają bardzo dobre parametry. Niestety LG nie jest w stanie
zapewnić poprawnej jakości obrazu w urządzeniach z kineskopem typu flatron
tzn. płaska szyba z obu stron (telewizory też). Z regułu w rogach ekranu
mocno rozjeżdża się synchronizacja podstawowych barw RGB. Samsung lepiej
sobie z tym radzi (inna technologia produkcji "płaskiego" ekranu tj. takie
małe oszustwo na zewnątrz flat a w środku beczka) ale niedużo. Niestety
oromna większość monitorów ma takie problemy niezależnie od producenta.
Jedyny przyzwoity monitor 17" jaki widziałem to EIZO Flexscan T561 ale
kosztuje więcej niż Samsung 700IFT i LG 795FT Plus razem. Zatem musisz sam
się przyglądnąć każdemu z tych monitorów i to najlepiej przejrzeć po kilka
egzemplarzy to może uda ci się coś wybrać.

Artur Pogłódek partur_at_enter.net.pl