Re: Problemy z DMA w kontrolerze Abit Hot Rod 66.

Autor: Jano (psidorow_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Sat 31 Mar 2001 - 14:05:25 MET DST

> Przede wszystkim to sobie odpusc, problem jest z natury sprzetowy.
Moralista
> grupowy czy jak? Trzeba wiedziec kiedy i jak a nie zawsze i wszedzie.

Facecik-odczep sie od Radka,bo kolo jest spox!
Trzyma porzadek na grupie i ma racje w tym co napisal!
Problem byl typowo "windziany" i gostek powinien byl pisac na grupe o
windozie!
A Radek jest niezlym specem od sprzetu i pewnie gdyby nie tacy jak on,to
niedlugo czytalibysmy tu posty o problemach z ustawieniami pulpitu itp.
pierdolach.
Jano