Re: jak ochlodzic dysk ??

Autor: Pawel Boguszewski (pmbogusz_at_1234poczta.onet.pl)
Data: Thu 29 Mar 2001 - 12:59:10 MET DST

Plain wrote:
> wiec sprawdzilem).Generalnie nie przepadam za kieszeniami - zazwyczaj masz
> takie szczescie ze 1 szuflada nie pasuje do kieszeni kumpla, poza tym
> spotkalem sie z 3 HDD uszkodzonymi wlasnie w szufladach, na moje oko padly
> od temperatury.

Dlatego nalezy kupowac kieszenie typu ADAX. Mam takie juz paroletnie i
bez problemy dzialja na wmiane z nowkami. Problem jedynie z ich
dostaniem. Sa tez wersje UDMA 66 z odpowiednim kabelkiem i
wentylatorkiem. Chlodzi nienajgorzej. U mnie segate barracuda 10GB
dziala w kieszeni bez wentylacji i sie nie grzeje - trzeba kupic
niegrzejacy sie HDD

--
Pozdrowionka
Pawel Boguszewski