Re: Plynnosc odtwarzania divx'ow

Autor: Radosław Piątkowski (r.piatkowski_at_abc.edu.pl)
Data: Fri 30 Mar 2001 - 15:20:00 MET DST

Ja niedawno byłem zmuszony do wymiany płyty głównej.
Poprzednio miałem płytę ACORP na VIA, teraz ABIT na BX.
O ile wcześniej DIVX nie dało się odtwarzać (skakał), to teraz
ok 90% tych filmów chodzi płynnie (bez wymiany jakiegokolwiek
innego podzespołu w komputerze). Pozostałe 10% nadal skacze,
ale podejrzewam że zależy to również w dużej mierze od jakości
samego filmu. Ponieważ moja karta graficzna to S3 4mb (bez
jakiejkolwiek akceleracji), przy oglądaniu filmu muszę zmiejszyć
odświeżanie do 60Hz (przy wyższych częst. skacze).

Zakładając, że to nie wina sprzętu, spróbuj zmniejszyć rozdzielczość
i odświeżanie podczas oglądania.

Pozdrawiam.