Plynnosc odtwarzania divx'ow

Autor: abs (abs_at_alpha.net.pl)
Data: Fri 30 Mar 2001 - 13:00:02 MET DST

Mam AMD K6-2 333, 64 MB, dysk ATA 100 + kontroler, karte Matrox G200, Win
98SE i filmy divx odtwarzaja sie niezbyt plynnie. Czy jest na to jakies
lekarstwo oprocz upgrade'u sprzetu ? U mojej dziewczyny na PII 266 sprawa
wyglada o wiele lepiej. Gdyby nie to, pomyslalbym, ze trzeba zmienic
procesor ale jesli u niej na teoretycznie wolniejszym PII 266 filmy chodza
plynnie to moze mam cos nie tak w ustwieniach systemu. Macie moze jakies
pomysly ?
ABS