Re: ATI Radeon z wyjściem TV

Autor: Dorota Górecka (dgorecka_at_wip.pl)
Data: Fri 30 Mar 2001 - 15:10:10 MET DST

Użytkownik Janusz <jsep_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:99vuif$oa3$1_at_news.tpi.pl...
> Zamierzeam kupić kartę z wyjściem TV. Mam w tej chwili Asusa TNT 3400 i
> jakość obrazu na wyjściu TV jest skandaliczna!
> Jakie karty (może jak w temacie?) mają przyzwoitą wydajność 3D, dobrą
jakość
> obrazu i dobre wyjście tv (pod DVD).
> Dzięki za sugestie.
> pzdr
> JanuszS

załączyłam fragment tekstu z "Poradnika komputerowego"
(www.poradnikkomputerowy.pl)
mam nadzieję, że to Ci troche pomoże.
Autor tekstu ma własną stronę WWW poświęconą kartom graficznym
(www.pila3d.com).

Pozdrawiam
Dorota

Za 700-900 zł kupicie jedne z najszybszych kart na rynku: GeForce2 GTS lub
ATI Radeon - obie z 32 MB pamięci DDR. Jeśli wymagacie bardzo wydajnego 3D,
jedna z tych kart będzie świetnym wyborem - szczególnie do domu. GF2 GTS
jest ciut szybszy (kilka procent), jednak - naszym zdaniem - lepszym wyborem
będzie ATI Radeon, bowiem oferuje większe możliwości (nadaje się do biura,
ma większą listę funkcji 3D, wspomaganie DVD, możliwość wejścia i wyjścia
sygnału video).
Za około 1000 zł możecie kupić kartę ATI Radeon w wersji z 64 MB pamięci DDR
i wejściami oraz wyjściami wideo. Kartę taką możecie również wykorzystać do
prostej obróbki wideo.