Re: prosze o pomoc

Autor: pole (pole_at_justmail.de)
Data: Fri 30 Mar 2001 - 11:07:37 MET DST

"Krzysiek" <silverman_at_go2.pl> schrieb im Newsbeitrag

> "Radoslaw Sokol" <rsokol_at_iname.com> wrote in message

> zgadzam sie z Toba jak najbardziej
> Krzysiek

a ja osmiele sie byc zdania odmiennego :-) czytam peceta od lat kilku i
odnosze wrazenie, ze cala masa "specjalistow" wlasnie, wiekszosc swego czasu
pracy spedza na zadawaniu panicznych (bo klient czaka !) pytan na tej
wlasnie grupie, dotyczacych konfiguracji sprzetu, z czego wiekszosc okazuje
sie problemami, ze sie tak wyraze, - trywialnymi bardzo. reszta specjalistow
nie ma zas czasu na zajecie sie w sposob wlasciwy klientem, bo odpowiada
wlasnie na pytania tamtych "specjalistow" (mam nadzieje, ze jednak nikogo
nie urazilem, ale chodzilo to juz za mna baaaardzo dlugo ) z czego wnosze,
ze najbezpieczniej zabrac sie za to samemu :-)
zostaw agnieszko ksiazki w spokoju, bo w nich opinie sa jeszcze
roznorodniejsze niz tutaj ;-) poczytaj pasywnie grupe przez dni kilka.
szybko zorientujesz sie w tym, o co i w jaki sposob zapytac, a wtedy nawet i
r. sokol ( i nie tylko on) zmieknie i pomoze, a satysfakcja z samodzielnie
zlozonej maszyny bedzie tez niebagatelna.
pozdro.
jurek