Re: EPOX EP-7KXA

Autor: Krzywarp (krzywarp_at_yoyo.pl)
Data: Fri 30 Mar 2001 - 11:03:32 MET DST

> mam PC133 128MB /8ns/, na 100 MHz też się wiesza, w innym komoie chodzi
OK,
> inne kości u mnie - nie
> ATI Rage Fury Pro 128 VIVO, ale na rive było to samo
> tak
> jest 250 W

W takim razie spróbuj podpiąć wszystko, co masz do innej płyty głównej i
sprawdź. Aha, jeszcze jedno - może masz zbyt wysoką temperaturę procka?
Coolerek sprawdzałeś? Jeżeli na innej płycie będzie działalo bez problemów,
to albo masz walnięty egzemplarz swojej płyty, albo może to być wina BIOSu.
Spróbuj zrobić upgrade.
Trochę mnie dziwi taka sytuacja, ponieważ Epoxy mają dobrą opinię :-(.
pozdrawiam
Krzysiek