Re: Zwieszki na A7V ...

Autor: Plain (f-pinkawa_at_imp.sosnowiec.pl)
Data: Fri 30 Mar 2001 - 10:55:58 MET DST

Czesc
A7V kupilem jakis czas temu, i jestem zadowolony, ale fakt ze trzeba sie
pobawic przy instalacji i konfiguracji, poczytaj manuala.Z dzwiekiem mozesz
miec konflikt w zakr. pamieci, sprawdz w systemie czy zakr. pamieci nie
gryzie sie z czyms, za kazda inst. WIN u mnie musze to ustawiac recznie.A w
systemie tego nie widac od razu musisz sam posprawdzac czy nie ma jakis
konfliktow.
VIA 4in1 zakladam ze masz ?
Co do CD bawiles sie DMA ? bo to tez mi brozdzilo.
Ale jak juz opanujesz te plyte to bedziesz zadowolony.