Re: EPOX EP-7KXA

Autor: RR (robr_at_pf.pl)
Data: Sat 31 Mar 2001 - 01:57:45 MET DST

Użytkownik Krzywarp <krzywarp_at_yoyo.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9a1hup$vpl$1_at_zeus.man.szczecin.pl...
> OK,
>

> W takim razie spróbuj podpiąć wszystko, co masz do innej płyty głównej i
> sprawdź. Aha, jeszcze jedno - może masz zbyt wysoką temperaturę procka?
okolo 40 st.C przy obciążeniu, czasami wzrasta do 48 przy mocnym obciażeniu
/wentylator sredniej klasy/, chipset nie jest gorący "na palca"
> Coolerek sprawdzałeś? Jeżeli na innej płycie będzie działalo bez
problemów,
takiej możliwości nie mam...
> to albo masz walnięty egzemplarz swojej płyty, albo może to być wina
BIOSu.
> Spróbuj zrobić upgrade.
już zrobiłem, bez zmian
> Trochę mnie dziwi taka sytuacja, ponieważ Epoxy mają dobrą opinię :-(.
dlatego go kupiłem
> pozdrawiam
> Krzysiek
chyba jednak jutro wezmę płyte do serwisu (nie mam na to ochoty, bo komp mi
potrzebny, a drugi to 486dx100 i nie działa na nim to co mi jest na codzień
potrzebne)
pozdr
Robert
ps. jutro znaczy dzisiaj rano - sobota