Zwieszki na A7V ...

Autor: pireq (piotrek_w__at_priv.onet.pl)
Data: Fri 30 Mar 2001 - 09:13:21 MET DST

Mam problem.

Zestaw Asus A7V, Athlon 900MHz, ..., Geeforce MX 32 MB, Modem 3COM internal,
karta dźwiękowa Fortemedia 4 channel + Win98 SE PL
System wiesza się przy odtwarzaniu dźwięku z gier aplikacji multimedialnych
ale nigdy przy odtwarzaniu dźwięków systemowych. Dziwne ? Jak np odpalę
płytkę Chipa to pojawia mi się blue screen z wyjątkiem "0E: ...." i twarda
zwieszka. Tylko reset pomaga.
Dodam jeszcze, że w tablicy urządeń pojawiającej się na starcie systemu mam
wpis "Pci input device" bez przydzielonego IRQ (N/A).
Wiem, że 4 i 5 slot PCI na tej płycie dzielą przerwania z USB więc
przerzuciłem wszysto na sloty 1-3 i dalej jest to samo. Czy to wina
dźwiękówki, Windozy czy też jest jakiś chwyt konfigurujący ten syf?

pireq