Re: jaki skaner do 600 pln???

Autor: Konrad Brywczyński (bryw_at_waw.pdi.net)
Data: Thu 29 Mar 2001 - 10:04:34 MET DST

Użytkownik "Jim" <Rafaeel_at_poczta.fm> napisał w wiadomości news:99ummh$jd0$1_at_aquarius.webcorp.com.pl...
| Kijowy ;)))
| Ale tak serio wydaje mi sie ze lepiej zakupic najlepszy model gorszej marki
| nic najnizszy model tej najlepszej np Agfa.

Nie zgodzę się. Ja (i nie tylko ja - vide: pl.rec.foto) polecam taniego
Microteka X6. Teraz można go już kupić za ok. 600zł (a może i taniej),
a kolory o niebo lepsze od wszelkich Musteków, Plusteków itp.

--
Konrad J. Brywczyński                  should it be implausible
bryw_at_waw.pdi.net                       that a man can supervise