Re: jaki skaner do 600 pln???

Autor: Jim (Rafaeel_at_poczta.fm)
Data: Fri 30 Mar 2001 - 09:04:24 MET DST

Nie zgodzę się. Ja (i nie tylko ja - vide: pl.rec.foto) polecam taniego
> Microteka X6. Teraz można go już kupić za ok. 600zł (a może i taniej),
> a kolory o niebo lepsze od wszelkich Musteków, Plusteków itp.

No tak ale uwazam ze Agfa to nie to samo co Mictotek, tu placi sie
szczegolnie za marke. Najtanszy model takiej marki nie oferuje takich
mozliwosci jak najlepszy model marki troszke mniej znananej. W takim razie
mysle ze Microtek bedzie tu najlepszym zakupem :)

--
Serwer dedykowany w godzinę, http://www.wdc.pl