Re: Jaki procek i plyta (szczegolowo)...

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net.SPAM_WON)
Data: Thu 29 Mar 2001 - 18:46:38 MET DST

The Jakub Jewuła wrote:

>W morde - gdzies czytalem, ze musi byc 1012 zeby poszedl
>CII?!

nope , stare niesprawdzone ploty :) tak naprawde chodza
wszystkie, tylko do 1.04 byl blad wywalajacy photoszopa, od 1.04
wlacznie juz to naprawili.

>Piszesz, ze poprostu mam kupic CII FCPGA 600 i bedzie sie
>krecil? Jakas szczegolna przejsciowka jest potrzebna?

przelotka FC-PGA z regulacja napiecia

>Co z podkrecaniem i dyskiem?

jesli znajdziesz celerona chodzacego na 100MHz to wszystko
bedzie ok, wtedy przestawiasz tylko zworke na plycie (dzielnik
AGP z 1/1 na 2/3 - zworka obok ramu) i koniec zabiegow. Napiecie
bezpiecznie do 1.95V, koniecznie dobre chlodzenie - okragly
radiator lub jakis normalny pozadny za okolo 50zl z wiatrakiem
60x60mm.

o dysk obawiaj sie tylko gdy ustawiasz FSB 83MHz, ale masz
Fujitsu a one wytrzymuja 83MHz.

--
Pozdrawiam.
RusH  // Asus P2B 1GHz Powered